zondag 5 augustus 2012

spinnen, twijnen en zwanen


 Deze met koolaid geverfde wol wordt nu gesponnen.


 En zo ziet het er dan uit. Echt leuk!


 Hier is rozerood met lamawol getwijnd.


 En hier is rozerood met gemengd blauw getwijnd. Dat was een bolletje dat ik had meegenomen vorig jaar uit Aalten, van de Farm and Countryfair.


Deze familie Zwaan hield zich op bij de dijk waar ik altijd de hond ga uitlaten. Ik klom de dijk op en stond ineens met mijn snufferd voor mamma( of pappa). Dan moet je wel voorzichtig zijn. Ze kunnen behoorlijk fel worden als je actie niet gewaardeerd wordt. De hond thuisgebracht en daarna met het fototoestel teruggegaan. Ik werd goed in de gaten gehouden.

fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...