donderdag 30 augustus 2012

het lukt weer(een beetje)

 
 Niks voor mij hoor. Op de bank zitten, niet ziek zijn en toch bijna niets kunnen doen.
Beetje geborduurd, dat ging. Maar nu, na een paar dagen begint het toch allemaal weer op te knappen.Dus, zei de dokter kijk maar wat je kunt, maar ga niet te ver.Pijn is stoppen. Zo heb ik dus vanmorgen achter de naaimachine gezeten. En dat ging prima. Kijk maar. De huisjes zitten allemaal in elkaar. Heb ik niet allemaal vanmorgen gedaan hoor. Zit ik zo weer op de bank. Nee, er moesten nog wat randjes. Beetje details? OK hier gaan we..........

 
 Een valletje voor het raam
 
 
 Een beetje moderne kleuren. Niet iedereen houd van nostalgisch en boerderijtes enzo.
 
 
 Het broduurtje moet in het midden komen. Is nog een heel werk hoor! Maar de deur hangt in de scharnieren.
 
 En muzieknotenhuisje, speciaal voor manlief die nogal wat noten wegspeelt.
 
 
 Achja, zo'n hobbyboerderijtje(zucht) Blijven dromen.
 
 
 En een rood huisje, Mijn kleur.
 
 
 Een jaren 70 huisjes. Retro, zeggen ze nu. Nou, daar ben ik wel overheen hoor, dat retro. Maar leuk om erbij te hebben.


 
En zie hier nog een zak met geknipte deeltjes. Misschien worden die nog gebruikt rondom het borduurtje, ik weet het niet. ik hou ze er nog maar even bij. Want leuk om te maken zijn ze wel.
Nu is het zaak om het borduurtje af te maken.
Zo nog maar even een paar steekjes doen.
 
fijne dag, Marleen

1 opmerking:

  1. Leuk om zo je huisjes te zien. Elk huisje is weer anders.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...