woensdag 30 mei 2012

wol, wol, wol

 Op dit moment ben ik helemaal niet met patchen bezig. Er ligt doorpitwerk naast de bank. Maar daar zit ik niet veel. Ik ben wel bezig met wol. Bijvoorbeeld deze angora( of is het nou mohair van een angorageit?)
 Ik heb al een plukje gekaard. Vorig jaar heb ik een zakje gekocht op de Farm and Countryfair in Aalten. Nu pas durfde ik het aan om de kaardeborstels er door heen te halen. En kijk eens wat er gebeurd!!
Wat een verschil! ik doe het allemaal met de kaardeborstels en niet met de kaardmolen. Want je moet het echt plukje voor plukje uitkammen. Ik ben zo benieuwd hoe het wordt als ik ermee ga spinnen....


fijne avond, Marleen

1 opmerking:

  1. Wat spannend om daar mee te beginnen, of verbeeld ik me dat? Elke keer is het afwachten hoe het wordt. Dit is ook een prachtige hobby, mooi dat zo'n oud ambacht [?] in gebruik blijft! Succes ermee!
    Blijft het goed gaan met je zoon?
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...