vrijdag 1 juni 2012

spelen met kleur en wolsoort


 Vorig jaar al had ik wol geverfd met Wilton Ycing colors. Moest eigenlijk rood worden maar het werd uiteindelijk erg roze. Maar dat vind ik ook een mooie kleur. Geen probleem. Van lieverlee werd de wol gesponnen. Het is nog niet allemaal gedaan maar wel alvast 1 streng. Op 1 klos had ik gekke plukjes andere wol erdoor gedaan. En nu is het een frivool strengetje geworden. Nog eens even verzinnen wat ik ermee ga doen.


Ook heb ik een deel van de lamavacht gesponnen. Dat kan heel dun, maar je moet wel bij de les blijven. Een klein strengetje heb ik alleen met lama gedaan en 1 heb ik getwijnd met de roze wol. Krijg je toch weer iets heel anders.

Zo, vandaag komt Peter weer naar huis. Gisteren is hij bij de chirurg teruggeweest en die was tevreden. Wat betekent dat hij alle gebroken ledenmaten mag gaan belasten. In 6 weken naar 100%. Voorlopig zit hij nog wel in het revalidatiecentrum omdat dat belasten van zijn been in het water moet gebeuren.Hij kan niet wachten om met krukken te gaan lopen. Dan wordt hij weer een beetje mobiel en hoeft hij niet meer in de elecrtrische rolstoel.
 Stappen maken, letterlijk en figuurlijk.

fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...