dinsdag 25 oktober 2011

tipje van de sluier...

...opgelicht. Wat ligt er onder de handdoek? Het kerstquiltje dat ik eerder dit jaar al gemaakt heb. Het is nu mooi gladgetrokken. En dan.....

                
 ... is dit misschien een mooi randje? Wie weet. Dat zie ik pas als de rest af is. Maar nu...

               
... dit hoopje uitzoeken. Dat zijn de restanten van de voorkant. Ooit van iemand meegekregen dat je alles kunt opmaken in een quilt. Nou, dat lukt vast niet helemaal, maar we gaan het proberen. En zo....

               
... krijg je na het eerste snijden al een mooi stapeltje nette stukken zonder franje. Nu...
             
...de hele bloel  aan elkaar fietsen. 't Was nog een heel gepuzzel. Uiteindelijk is het best aardig geworden. Ik ben van niet alle, maar wel heel veel reststukjes af. Die zitten nu in een heel leuk achterkantje. Kijk maar eens naar het volgende plaatje. Zo heb ik nu....

               
...een hele leuke achterkant. Maar waarom wil ik dat dan? Als het even lukt, en ik heb nog niet eens gemeten, dan wil ik dit quiltje voor de deur hangen. Maar dan willen we binnen niet tegen iets saais aankijkt. Vandaar.

fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...