maandag 24 oktober 2011

in spin....

Ik kon het niet laten. Ons huis is een volle boel na het leeghalen van schoonpapa's en mams huis. Overal ligt wel iets dat nog geen echt plekje in dit huis gekregen heeft. Maar nu ik wat meer tijd heb moet alles maar eens wel een plekje krijgen. Bij dat opruimen kwam ik de roze, zelfgeverfde wol weer tegen. Het opruimen werd gestaakt en hup, met de hele berg naar het spinnenwiel op zolder. Daar ligt het nu, wel op z'n plek natuurlijk, naast het spinnewiel.Als ik dan even tijd heb trap ik weer een paar rondjes. Zo rustgevend, dat spinnen. Er moeten nog een paar verrassingselementen in mee gesponnen worden. Maar dat doe ik op de volgens klos.

fijne avond, Marleen

1 opmerking:

  1. Hallo Marleen, bedankt voor je reactie op mijn blog.
    Ik heb natuurlijk ook op jouw
    blog gekeken en dan speciaal het spin gedeelte.
    Je bent echt een inspiratie voor mij.
    Ik heb nu steeds met donkere wol gesponnen.
    Ik hou van de natuurlijke kleur. Sinds kort heb ik nu ook een
    witte (grauwe) vacht gekregen.
    Ik wil het graag verven.
    Ik las dat je verf hebt gebruikt i.p.v. plantjes enz.
    Zou je mij het merk en type verf kunnen doorgeven?
    Dan ga ik er naar op zoek.
    Ik ben nu bezig met twee
    vachten.
    Een is gekaard op een molen maar is ongewassen.
    Het spint wel goed, dat wel maar er komt veel vuil en geur af.
    Mijn wol ligt in een klein schuurtje, als je er binnen
    komt, ruikt het naar schaap.
    Ik ben ook bezig met een vacht
    van een schonebeekse schaap.
    Ze hebben lange haren. Ik kaard het met de hand.
    Wel veel werk, maar wel leuk
    van vacht tot trui.

    Groetjes Brenda (Miss Bibi)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...