donderdag 1 september 2011

een kantje en een toch een tunnel

                                     het omazakdoekje met een knoopje in het midden
                                            de kantrand om de quilt
                                                 de klos kant
                                                           de tunnel, toch nog
                                               knoopjes op het kruidenzakje

knoopje op het initialenzakdoekje

Soms moet je helemaal niet zoeken naar een oplossing. Dan komt het gewoon vanzelf. Ik heb me niet meer druk gemaakt om de tunnel voor de lat. Gewoon de quilt afgemaakt. De knoopjes erop genaaid. Ik had een prachtige rol kant gekocht, veel te duur natuurlijk, maarja, zat zo mooi op die klos. Ach. En om het geheel af te maken heb ik nu alvast het kant langs de rand gespeld. Er moet nog een satijnbandje door gevlochten worden. De helft had ik, dus voor de rest moet ik nog even naar de markt.  En toen ineens ging een lichtje branden. Toch een tunnel.Omdat het kant op de rand zit zie het je helemaal niet als ik de tunnel gewoon op de voorkant langs het biesje doorstik. De onderkant doe je toch met de hand..... opgelost!

fijne dag morgen, Marleen

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...