zondag 28 augustus 2011

nostalgie met knoopjes

 Dit was nou de bedoeling. Het wordt helemaal zoals ik me had voorgesteld.
De linnen lakenknoopjes halen de quilt wat betreft de kleur op.
Ik ben niet zo van het witterdewit. Dat vind ik zo wit. Daarom vond ik die oude advertentieplaatjes met die mooie zachte oude kleuren zo leuk om hierin te gebruiken.
En toen op zoek naar oude linnen knoopjes. Die waren ooit, van oorsprong wel wit. Maarja, omdat ze zo oud zijn, is dat niet meer het geval. Een kaartje gekregen, een setje gekocht bij de verkoop van overspulletjes bij een museum in de buurt. En uiteindelijk in een knopendoos bij moeder nog een heleboel, verstopt tussen alle( en dat waren er hèèèèèèl veel) knopen. Het is nog niet af maar het schiet al aardig op.

fijne avond, Marleen

1 opmerking:

  1. hoi nou dat heb je prachtig gemaakt leuk hoor
    hoe lang doe je over zoiets
    wat een werk zeg
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...