maandag 22 augustus 2011

Alweer 3 J's

Dat is nou altijd zo. Tijden staat zo'n doosje ONDER de voorkamertafel. En dan ineens, door een of andere ingeving, komt het doosje weer OP tafel. Zo worden er dan toch weer 3 J's gemaakt. Ze zijn wel leuk. En ik weet niet of jullie het al wisten, maar rood en roodachtigen zijn mijn favoriete kleuren. Misschien vind ik daarom deze blokjes ook zo mooi. Ik ontdekte onder in het doosje nog een paar te maken blokjes van rij I. Zeker te vroeg de volgende rij geknipt en erop gelegd. Nouja, ik zal ze vanzelf missen als ik de boel in elkaar ga zetten. Ook een goede reden om het doosje nu eerst helemaal leeg te maken. Emmmm.....nou,  ik weet nog niet zeker of dat wel lukt. Maakt ook niet uit. Het moet toch gewoon leuk zijn, een hobby? Nou dan. Lekker nog even aan mijn bijna wit verder.

fijne avond, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...