woensdag 24 augustus 2011

randje aan bijna wit

                                                     in drieen afgeknipt
naar voren omgeslagen
En zo ben je dan weer een stukje verder. De rand van de nostalgiequilt heb ik in 3 breedtes afgeknipt. Dan sla ik de buitenste rand omde 2de rand en dan weer om de binnenste. Zo krijg je een mooie volle rand. Maar ik had zelf een probleempje gemaakt. De achterkant was iets kleiner als het had moeten zijn dus heb ik er gewoon een randje aangestikt. Dat is leuk en dat gaat ook goed, maar dat betekent dat ik er geen lat doorheen kan schuiven wat wel de bedoeling was. Ik kan ook geen aparte lattunnel maken omdat ik de achterkant naar voren heb geslagen en het dus niet mee kan stikken met de buitenrand.( snappen jullie het nog?) Dus moet er iets anders verzonnen worden. Dat is dan wel weer leuk, een beetje creatief denken en een oplossing zoeken. Kan je toch ook weer druk mee zijn.

fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...