dinsdag 5 juli 2011

weer even van stal

Jaja, weer even van stal gehaald. Ik wilde deze quilt sandwichen met latten ertussen. had ik een keer gezien en leek me handiger dan op zoons kamer op de knieen rond te kruipen. Maarja, dan moet je wel latten hebben die lang genoeg zijn. En die liggen bij de bouwmarkt. En die hebben we niet in dit dorp. De top bleef liggen. Afgelopen week heb ik de schoenen maar uitgetrokken en toch maar weer op de knieen gesandwiched. Dat is dan niet mijn favoriete hobby moet ik zeggen. Maar ok, het hoort erbij. En als je even de schouders eronder zet is het ook wel weer zo gebeurd.
 En daarna kun je met je beurse knieen op de bank, doorpitten. Dat ben ik nu aan het doen. Nee niet nu, nu zit ik achter de computer. Maar het ligt op mijn bankje, waar ik altijd zit. De kat kijkt wat verstoord. Mens schiet op, ik slaap hier. Ja poes, jij slaapt overal, dus het moet maar even.
De sterren en mandjes doe ik met de hand en dan de blokken met de naaimachine. Vind ik wel een leuke combinatie. Heb ik weer wat te doen. Heb ik anders nooit hoor.

fijne dag, marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...