woensdag 6 juli 2011

een bergje lucht

                             
                              eerst zag het er zo uit
                      
                         
                             en nu ziet het er zo uit, allemaal lucht.
Op de Farm and Countryfair in Aalten had ik verf gekocht om mijn schapenwol mee te verven. Geen gedoe met blaadjes en stengeltjes meer, maar gewoon verf uit een potje.
Die verf komt uit de levensmiddelen industrie en is heel geschikt om schapenwol mee te verven, naar blijkt. Het heeft voordelen. Inderdaad geen gedoe met plantjes. Maar ook niet met chemicalien. En het resultaat bij wol is altijd een verrassing, meestal een leuke.
Dit is een beetje zalmrozerood geworden. Ik vind het knal. En nu het gekaard is vind ik het helemaal top.
Nu wil ik eigenlijk gelijk spinnen. Maar dat kan niet want ik ben met de lamawol bezig.
Hè, dan maar even geduld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...