maandag 11 juli 2011

rijkdom

                                           prachtig toch, die pruimenbomen

Ik voel me altijd zo rijk als ik van de tuin kom met een emmer of mand vol groenten en fruit.
 Nu met de pruimen ook, heerlijk. Gisteren heb ik weer een paar foto's gemaakt. Ik zet ze ook in een tuinmap op de computer. Kan ik het tuinjaar later nog eens bekijken.
  
     boontjes bijna in bloei              al een mooi kalebasje

    radijs in bloei                         knolvenkel, mooi hè
Vandaag liep alles een beetje anders en vanavond kan ik ook niet naar de tuin. Mijn moeder heeft vanmorgen haar heup gebroken bij een val en die is vanmiddag geopereerd. Dus om 9 uur waren we al in het ziekenhuis. Ben nu even thuis om belletjes te plegen en eten te koken. Vanavond gaan we even kijken hoe het met haar is. Zo sneu. Ze heeft nooit iets gemankeerd en heeft ook nog nooit in het ziekenhuis gelegen, dus dit is wel moeilijk voor haar. En daarna revalideren. Ik ben bang dat ze dan ook niet naar haar huisje terugkan. We zien wel, vanavond eerst maar eens op bezoek.
Achja, het leven gaat zoals het gaat en we moeten er maar het beste van maken. Ook als je zo oud bent, en dat valt niet altijd mee.

fijne avond Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...