donderdag 14 juli 2011

pumpkins and spice

Zo, weer een blogje. We hadden het heel druk met werk en 's avonds naar het ziekenhuis. Moeder is geopereerd en maakt het ziekenhuis onveilig. Ze wil nooit geholpen worden en op het belletje drukken voor de verpleegster, dat is zo lastig voor die mensen. Dus stap je met je geopereerde heup gewoon 's nachts uit bed om naar het toilet te gaan. Dat is natuurlijk niet goed. Gelukkig is het goed afgelopen. Morgen gaan we praten over het vervolgtraject. We zien wel hoe dat verloopt.

We hadden drukke dagen, maar gisteren heb ik toch dit nog gevonden in een la. Pumpkins and spice. Dit zijn 4 panels waar dan nog iets tussen moet. Dat hebben ze ook al verzonnen maar vind ik niet zo leuk en ik moet alles daarvan vertalen en vergroten. En daar heb ik geen zin in. Inmiddels ligt de kast vol met patroontjes, dus ga ik zelf aan de slag met ontwerpen en uitvogelen. Een leuk randje ligt er al bij. Daar kunnen ook nog wel blokjes uit. We gaan niet weg met vakantie dus ik heb 3 weken de tijd om een s te gaan zoeken en verzinnen. 't Is wel herfstig natuurlijk, maar ja, kijk eens naar buiten. 't Lijkt wel herfst,  maar dat wordt vast veel beter de komende weken.

fijne avond, Marleen

1 opmerking:

  1. Ik vind dat je dat randje er mooi bij heb kunnen vinden
    wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...