vrijdag 15 juli 2011

konijnenvoer

Kijk, ik ben gek op dieren. Ik vind bijna alles leuk. Vliegen sla ik niet dood, ik zet gewoon de ramen even tegen elkaar open. Wespen, spinnen en anders wat groter gesnor gaat in een glaasje met een papiertje als dekseltje en dan zo naar buiten. Sommige mensen snappen dit niet. Ik vind dat ieder levend wezen een plekje  heeft op deze aarde.
 Maar soms kiezen ze de verkeerde plek. Alles wat niet in huis hoort krijg ik er wel uit. Maar op de de tuin wordt het ineens anders. Deze boerenkool gaat de pan niet halen ben ik bang. Tenzij er iemand met een buks komt en raak kan schieten. Ach... dat is nou weer niet aardig. Ik vind konijnen ook heel lief, maar niet etend aan de boerenkool. Ach, we zullen het ermee moeten doen. Ik vind vast wel een andere tuinder die geen konijnenoverschot op z'n tuin heeft en komende winter wel een struikje boerenkool voor dit arme boerenkoolloze meisje( snik).
Verder gaat alles super.

fijne avond, Marleen

1 opmerking:

  1. Tja, aan boerenkool kun je komende winter vast wel komen, maar of die ook zo lekker was... De konijnen kiezen niet voor niets die van jou... Misschien opnieuw proberen met een stukje gaas eromheen?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...