zondag 17 juli 2011

mal mens


Ja,  een mal mens ben ik. Vorige week heb ik alle patroontjes zitten kopieren van internet van Sylvia's Bridal Sampler. Omdat ik het boek te duur vind en het zo ook kan. Je hebt alleen geen begeleidend schrijven. Nou ja, dat is niet erg. Ik heb inmiddels al zoveel blokken gemaakt dat ik er vast wel uitkom als ik er ooit aan begin. Het was een paar uurtjes werk, dat wel.
Maar al een hele poos kijk ik helemaal verliefd naar de patroontjes van A Scandinavian Christmas. Ook best wel prijzig. Heel lang over nagedacht. Maar afgelopen week heb ik het hele patroonpakket besteld bij jookies. Er zat zelfs nog een leuk lapje bij de bestelling.We gaan toch niet op vakantie dus mocht ik van mezelf het pakketje wel bestellen. Lijkt me ook zo leuk om te maken. Het kan natuurlijk voor kerst af zijn. Hmmm... maar dan moet er wel iets anders blijven liggen. Ga er over nadenken.
En de  gehaakte kralen? Zo leuk, die lagen bij Xenos. Kun je toch niet voorbij lopen?

fijne avond Marleen

2 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier met het maken van je Scandinavian Christmas.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marleen,
    Ik moet lachen om je berichtje over het downloaden van de SBS-blokken. Ik heb precies hetzelfde gedaan; ben ook te zuinig om het boek te kopen... Wanneer ben je van plan om hem te maken? Misschien kunnen we samen optrekken?
    Groeten,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...