dinsdag 26 juli 2011

nostalgische quilt



Ik ben niet zo van wit, en ook niet zo van zwart, en ook niet zo van grijs. Duidelijk. Maar dit wit met een tintje vind ik denk ik wel leuk worden. Ik heb al eerder over dit te doen qultje gesproken, kijk eens onder het kopje bijna wit. Nu heb ik de top in elkaar zitten maar die is nog niet af.
                     
 Er komen nog oude, wel of niet zelfgemaakte kleedjes op.
                     
Een oud kruidenzakje met kant.
Een zakdoekje van een oma. Een zakdoekje met mijn initialen( ik wist niet eens meer dat ik die geborduurd had).
Lang geleden heb ik een handwerkopleiding gedaan en daar zijn een aantal van die dingetjes uit voortgekomen. Het ligt dan her en der door het huis, wel of niet in een kast. Het leek me wel wat om zoiets in een centraal handwerk te combineren. Zo vanlieverlee ontstond het plan, nadat ik op internet een site had gevonden met hele oude advertenties. Die zijn zo leuk. Nadat ik voor mijn verjaardag een pakketje stof op papier had gekregen dat door de printer kan ontstond het idee voor deze nostalgische quilt.
En zo ben ik al een heel eind op streek.

fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...