donderdag 28 juli 2011

giga en minimini

Er waait hier wel eens wat aan van beestenspul. Wij zijn vrij makkelijk daarin en de viervoeters die hier wonen ook.
Zo hadden we vorige week Bul. Een gigahond maar de goedheid zelf. Het is de hond van een vriendin en als zij hem even niet kan uitlaten doen wij dat. Als ik het doe krijg ik altijd vreemde blikken. Want ik ben helemaal niet zo groot maar de hond daarentegen wel. Dus de combinatie klopt niet helemaal. Mensen denken blijkbaar dat de hond er met het meisje vandoor gaat. Nou, echt niet hoor.

En gisteren kwam het buurmeisje hun nieuwe hondje laten zien. Diesel, een stoere naam voor een mini hondje. En hoe mini zie je wel aan de foto's.  En hij deed alles na wat Bas deed. Bas een stok, Diesel ook een stok(je).
En Bas.... die vind het allemaal even leuk.

En als toetje nog even een handwerkje, borduren dit keer. Als het af is laat ik het helemaal zien. Ik ben zelf ook heel benieuwd.

fijne dag, Marleen

1 opmerking:

  1. Hallo buurvrouw Marleen,
    Wat leuk dat onze hond diesel bij u op de site staat. Groetjes Jasmijn

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...