zaterdag 11 juni 2011

behoorlijk groot

 Alle uiltjes zijn op hun plekje aangekomen. Ik heb er een groot speldenkussen voor bij de naaimachine van gemaakt. Dat was ook de bedoeling. Ergens op internet kwam het speldenkussen een keer voorbij. Toen ben ik op zoek gegaan naar het patroontje want het is best leuk.
                    
 Nu kijken ze met z'n allen toe hoe de boel in elkaar wordt gezet op de naaimachine. Er kan lekker veel op en dan kan ik de kleinere speldenkussens weer op andere plekken gebruiken. Nu heb ik overal een speldenkussen liggen en dat is best handig.
Fijne Pinksterdagen allemaal.

fijne avond, Marleen

1 opmerking:

  1. hoi marleen, ik wens je heeele fijne pinksterdagen, en wat is je speldekussen leuk zeg, heb je wel heel wat spelden voor nodig he. ik ben erg druk met de voorbereidingen voor onze tentoonstelling in augustus, maar wel erg leuk hoor, en ik ben heel vrij met de naaimachine bezig, even heel wat anders dan dear jane, wel verrassend leuk, komt nog op mijn blogs. nogmaals je maakt echt prachtige quilts e.a. en ook je tuinperikelen vind ik hartstikke leuk om te lezen. groetjes uit dld trijnie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...