vrijdag 10 juni 2011

achterkant

                                               

Eerst was ik het wel van plan. En toen was ik het niet van plan. Maar nu heb ik het toch gedaan. De achterkant van a tisket a tasket van resten gemaakt. Ik weet namelijk nog niet hoe ik de quilt ga gebruiken.Wordt het voor op de muur of toch een deken. Het is best groot om op te hangen.

                

De tussenvulling is inmiddels ook op maat dus ik kan de lagen op elkaar gaan leggen. Dat is altijd weer een klus, dat gekruip over de vloer. Pas zag ik ergens een manier om je lagen op te rollen op stokken en dan gewoon aan tafel de quilt te dubbelen. Dat zoek ik maar eens op. Wie weet werkt het en het scheelt klusknieen.

fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...