woensdag 8 juni 2011

something old, something new




Zo, ik kan het niet laten. Ik wilde toch eens zien hoe dat zou worden. Die bijna wit. Je kan wel iets verzinnen maar soms pakt het anders uit dan je had bedacht. Maar nee. Al een paar oude advertenties hebben een mooi randje gekregen. Dit is allemaal machinewerk dus zo klaar. Ik moet weer wat randen snijden voor de andere blokken, maar nu weet ik een beetje hoe het eruit gaat zien. En dat is eigenlijk wel zoals ik het bedacht had.
               
Maar er lag ook nog het een en ander in de kast waar ik al eens mee bezig ben geweest. Het was een gratis bom op internet. Hij was zo leuk, maar sommige blokken willen niet zoals ik ze wil. En zo verdween het in de kast. Nu heb ik het weer tevoorschijn gehaald en besloten dat ik de blokken die niet lukken vervang door iets anders. Wie weet dat nou? Ja jullie, maar dat vertellen jullie toch niet verder?
Vandaag eerst maar eens nieuwe kussenhoesjes voor de keukenstoelen knippen. Dan wordt dat ook weer eens opgefrist.

fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...