zaterdag 2 april 2011

woensdag, donderdag en....?

                      
Woendags begon ik aan de sjaal voor Carolien. En woensdag was hij af.
b                    
Donderdag begon ik aan de sjaal voor Thera. En donderdag was hij af.

Donderdag maakte ik nog een klein stukje van de sjaal voor Marleen. Maar dat wordt denk ik zondag voor hij af is. Zo snel en makkelijk is het om deze sjaal te maken en het garen is in allerlei kleuren te koop. Lekker tussendoortje.
                    
En nog even een foto van de tuin genomen vanaf de dijk die achter de tuin ligt. Inmiddels ziet het er allemaal heel anders uit. Maar dat komt aankomende week wel weer.
Vanavond ga ik mij laten vermaken met oude films van ons dorp en de mensen die erin wonen en woonden. Lijkt me leuk. Misschien wel een feest van herkenning.


fijne avond, Marleen

2 opmerkingen:

  1. hoi dat heb je mooi gemaakt leuk hoor
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Marleen,

    Een bezoek aan jouw blog is zeer de moeite waard.
    Ik heb bewondering voor je en heb er van genoten ...prachtig.
    Leuk dat je donderdagmiddag bij mij langs kwam, samen met Wilma. Ons project is voor weeskinderen in Zuid-Afrika.
    Helemaal leuk dat je erover schreef in je blog.
    Veel succes.

    Dini

    2 april 2011 21:48

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...