vrijdag 1 april 2011

aan de poets, open dag en open avond....

...en de nieuwe patronenpost van Wendy Vosters met weer hele leuke patronen.
                     
Gisteren moest ik gewoon werken maar tussen de middag hadden Wilma en ik een uurtje vrij om naar een stofjes en ontmoetingsdag te gaan van Diny. Dat is zo gezellig. Haar hele kamer en hal liggen dan vol stofjes die verkocht worden, er is koffie en thee met iets lekkers. En gezellig kletsen natuurlijk, over quilten. Ik had mijn zijdela ook nog opgeruimd en een tas vol meegenomen.( nou je opruimen, pfff, 1 vor haar en 1 voor mij, zo ongeveer) Ze verkoopt namelijk de gekregen stofjes voor het goede doel. Nu is haar quiltgroep bezig met quilts maken voor kinderen in Afrika, ik hoop dat ik het goed zeg. En om de trasportkosten te dekken worden weer stofjes verkocht. Leuk initiatief toch? Dan moet je natuurlijk ook wel iets meenemen. Nou, dat is geen moeite voor ons lapjesgekken.

                      
'sAvonds ben ik naar de open avond geweest van Lianne. Gediplomeerd bloemiste die op de boerderij van haar ouders een mooi 100 jaar oud pandje helemaal voor zichelf en haar bedrijf heeft ingericht. Je kunt er workshops volgen, stijlvolle en geurige kadootjes kopen. Ze maakt bruidswerk, kortom een jonge vrouw met veel in haar mars. Het is dan ook heel leuk om eens op haar site te kijken. Bij haar kocht ik nog een paar stukken zeep om kettingen te maken.
             
 En dan de poets. Daar ge ik jullie niet mee vermoeien hoor. Maar het klompenhok moest nodig onderhanden genomen worden en nu hangen de quiltzusters daar waar ze bedoeld zijn. Aan de achterdeur. Ik zie nu op de foto dat de trap van het poetsen nog in de weg staat. Ach, geeft niet. Inmiddels staat die weer mooi op z'n plek en ga ik zo lekker wat knustelen.
 Ik heb ook nog wat nieuwe sites en blogs aan mijn rijtje toegevoegd. Misschien ook leuk om te bekijken.

fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...