donderdag 31 maart 2011

even bijpraten

Er gebeurt zoveel deze week. Allemaal dingen waar ik best iets over kan vertellen. Maar dat doe ik gedoseerd. Dan blijft het leuk. Ik heb al wat hexagonnetjes geknipt en in elkaar gezet. Kijk maar eens op de dame hen hoe klein een hexje wordt dat per deel 1 cm kleiner is. Ik heb het even op de dame gespeld.
                   
 Verder heb ik al wat sashings gesneden. En vierkantjes waar dan weer de hexjes op komen, als leuk hoekje.

                
Ook ben ik 's avonds bezig geweest om al wat dresden plates op de blokjes te naaien. Pas als alles af is kan ik gaan kijken wat waar het leukste pas. Ik ben dus geneigd om meteen al e.e.a. in alkaar te gaan zetten, zo van, hup sashings eraan, doe nog maar een blokje enz. Maar in dit geval is dat niet handig, vanwege de kleuren die toch een beetje leuk bij elkaar moeten uitkomen. Ach..... even doorwerken dan maar. Komt allemaal goed.
 Zo, en nu ga ik nog even naar een open avond van een jonge vrouw die een eigen bedrijfje is begonnen in bruidswerk, interieurversiering, zeepkettingen maken en ook workshops geven. Daar moet je toch even aandacht aan schenken vind ik. En dat is ook leuk. Morgen vertel ik  waar ik vanmiddag ben geweest. Was ook heel leuk en gezellig.

fijne avond, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...