woensdag 30 maart 2011

ik kan het niet laten

Vanmorgen even naar de markt, of plat: effe naar de mart. De Xenos zit ernaast. Veel te gevaarlijk, want ik wil altijd even kijken, Dus weer wat lint en draad en kralen, zucht! En toen nog even naar de hobbywinkel.
                
 Daar hebben ze nu dat hele leuke garen waar je een sjaal van kunt breien.

Ik heb al een stukje van 10 minuten gedaan, leuk hè? 1 voor dochter Carolien, 1 voor Thera, de vriendin van Peter en 1 voor mezelf. Zou snel af kunnen zijn.
 En toen, joepie!!! Nog even naar de kringloop. Die is weer open na een fikse brand. 1 helft want het magazijn is echt nog niet te gebruiken , daarom hebben ze een gedeelte van de winkel als magazijn in gebruik. Niks erg. Er lag genoeg. De ketting vind ik niet persé mooi maar de kralen kan ik weer gebruiken, slopen dus die ketting. Nog een paar mooie zilveren theelepeltjes.

 Maar het klapstuk is toch wel het kistje. Wat moet je nou met een kistje. Alles en niets natuurlijk. Het stond ergens onderop en als iemand anders het niet had teruggezet had ik niet eens gezien dat het er was. Was, want het is nu bij mij. Open is het kistje een feestje. Ik denk dat het op een bureau hoort te staan. In het deksel zitten vakjes voor bv brieven. en aan de voorkant klapt het nog een keer uit waardoor nog een extra (pennen?) bakje open komt.

Aan de zijkant zie je het naadje van het uit te klappen deeltje, het is geen beschadiging hoor.Helemaal blij wordt ik van zoiets. En het heeft al een bestemming, kijk maar.
                      
Kan Bas tenminste niet meer al mijn borduurdraadjes van de tafel zwaaien met z'n staart.

fijne dag, Marleen

2 opmerkingen:

  1. hoi leuke spulletjes en dat kiste is echt erg leuk
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig kistje! Ik kan ook helemaal blij worden van zoiets: net alsof het verborgen compartimenten heeft. En zo mooi in elkaar gezet. Geniet er maar lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...