zondag 3 april 2011

quilthuisje en sjaal

Pas liet ik het eerste deel zien van de serie quilthuisjes waarop ik mij heb geabonneerd. Daarbij hoort een quilthuisje. Dat bouwtekeningetje kon je erbij krijgen maar ook een bouwpakketje. Voor dat laatste heb ik gekozen want ik heb niet echt timmermannen in de familie en zelf ben ik daar ook niet zo handig in.
                    
Deze heb ik wel zelf in elkaar gezet. Nou, dat vond ik al lastig genoeg. Is toch niet helemaal mijn manier van hobbyen, dat timmeren. Maar het is gelukt. Ik weet alleen niet of ik het huisje nog een kleurtje ga geven, daar moet ik nog even over nadenken. Nu beginnen met de huisjes.
                   
En... de laatste sjaal is af, op zondag. Het gezegde"een zondagse steek houd geen week"gaat hier in huis niet op. Dan zouden alle truien die ik in al die jaren heb gebreid, flink gaan rafelen.
 Vandaag ben ik verder gegaan met a tisket a tasket. De dresden plates zijn nu allemaal geknipt en ik ben bezig ze in elkaar te zetten en op de ondergrondstof te naaien. Nog een heel werk, maar wel lekker rustig. Daar ga ik vanavond  aan verder

fijne avond, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...