dinsdag 5 april 2011

liebster blog award

Danjewel lieve Dorien, voor  de Liebster Blog Award die ik van jou heb gekregen. Ik ben er echt blij mee. Ik geef de Award door aan:
puur wit omdat Sandra van die ontzettend leuke, creatieve ideen heeft maar ook doorgeeft.
quiltpassie, omdat Marieke zo heerlijk aan het quilten is en daar op een leuke manier over verteld.
Treny's Taschen, omdat zij mooie quilts maakt maar ook mooie tasjes die weer in het ziekenhuis gebruikt worden.
Kijk bij alle drie maar eens.

De regels om de award door te geven zijn:
Als je een award aanneemt en door wilt geven, maak je een bericht met de afbeelding van de "Liebster Blog"en neem je ook de instructies over( die lees je nu)

Je maakt een verwijzing naar het blog van de persoon die je deze award gegeven heeft. Bedank hem/ haar op zijn/ haar blog voor deze award.  Geef vervolgens de award door aan 3 tot 5 van je favoriete beginnende, blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs. Schrijf een berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een award hebben ontvangen van jou

Het is de bedoeling dat vooral beginnende bloggers en bloggers die nog niet zo erg bekend zijn met hun blog in het zonnetje gezet worden en hun verdiende aandacht krijgen. Blogs met veel volgers hebben de award niet nodig.

fijne dag, Marleen

1 opmerking:

  1. Hallo Marleen: wat lief dat je aan mij dacht! Ik voel me helemaal vereerd. En wat een afschuwelijk verhaal van je moeder. Zulke mensen hebben gewoon geen geweten. Sterkte, ook voor je moeder!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...