donderdag 7 april 2011

2 dames (en een meneer)


Ik denk niet dat ik deze dames al eens heb laten zien. Ja in een foto bovenaan mijn blog, dat wel. Maar ze zijn zo leuk. Ik wordt er altijd vrolijk van als ik naar ze kijk. Niet van die prachtige jonge blommen waabij je je afvraagt of ze maatje 32 of 34 hebben, maar toch meer de werkelijkheid die je veel tegenkomt in badpak. Gewoon een maatje meer dan 34. Allebei zijn het patroontjes van Wendy Vosters. Ik heb ze allebei op mijn eigen manier gemaakt. Een beetje van Wendy en een beetje van mij. Zonnend Nederland.
Wij laten ons niet uit het veld slaan door een beetje minder mooi weer, we gaan gewoon naar het strand. Koelboxje mee, ons ben zunig.
Bij regen trekken we een zeiltje over ons terrasje en gaan gewoon buiten zitten als de temperatuur het toelaat. Heerlijk toch.

Bij deze ook dank aan allen die een lieve reactie achterlieten op mijn eerdere berichtje over mam. Doet een mens goed.

fijne avond, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...