maandag 28 februari 2011

vest voor volgend jaar

Ja, dat wordt het wel, volgend jaar. Deze wol heb ik anderhalf jaar geleden op Texel gekocht, mooie Ierse wol. (Ja waar koop je anders Ierse wol). Lekker dik, dus Marleentje dacht snel klaar te zijn. Mispoes! Het patroon dat ik had uitgezocht klopte van geen kant. Uitgehaald. En dan begint het getut. Nieuw patroon. Zoeken zoeken.
             
 Jahoor op Garnstudio. Mooi kabelpatroon. Ik wil een lang vest. Dus hup, op de pennen. Dat ging lekker. Dit brei je op rondbreinaalden. Fantastisch. Het werk ligt op je schoot dus is niet zwaar met pennen onder de armen. Maar ik wil dit vest zo lang mogelijk maken.
             
Toen ben ik maar eerst begonnen aan de mouwen. Die brei je op 4 pennen, dat is wel even wennen. En dat ging ineens niet meer zo lekker. Het vest in aanbouw verdween in een mandje, wel naast de bank, om zo te pakken. Maar dat pakken dat lukt even niet, er zijn zoveel andere leuke dingen die ik wil doen. Deze week heb ik het uit het mandje gehaald en op de foto gezet. Ik dacht: misschien als ik er een blogje mee maak heb ik een stok achter de deur om het af te maken. Eeeeeehh........... nou......... nog niet helemaal. Verkeerde tijd van het jaar hè.( smoesje?).
Nou, ik ga eerst maar even naar boven, proberen zo'n leuk hartje te maken van de gestempelde stof. Ja, dan heb ik toch weer druk met iets anders, toch?

fijne avond, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...