dinsdag 1 maart 2011

hartje

Zo de eerste harten zijn klaar. Best leuk eigenlijk om te maken. 't is zo af. Er moet nog wel een beetje beter afgewerkt worden, want de lusjes zitten niet helemaal naar m'n zin. Maar dat doe ik bij de volgende.
                      
Met linnen werken is op zich heel prettig, alleen die bruine is wat grof. Dan moet toch een wat bredere naad aanknippen, anders ben je zo je lapje kwijt, maar heb je wel veel draadjes. En daar doe je niet zoveel mee.
Nu was ik vanmiddag even bij het Kruitvat en daar lagen weer mooie stempeltjes, en lintjes en kleine doosjes stempelinkt in allerlei kleurtjes. Niet duur. Dus ben ik me weer te buiten gegaan. Maarja, als je iets doet moet je het goed doen. Of pleit ik mezelf  dan vrij? Een beetje wel denk ik. Nouja, zolang we nog niet echt naar buiten kunnen om daar te klussen moeten we ons binnen vermaken. Dat lukt op deze manier wel.

                         
Ik ga deze week nog wel een keertje stempelen. Voor het voorjaar.

fijne dag, Marleen

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...