woensdag 2 februari 2011

nog meer fabeltjes



Nou dit is geen fabeltje hoor. Of toch wel? De sokkenwol van Drops, Fabel, is ook heel geschikt om andere dingen mee te doen. Haken bijvoorbeeld. Op de site van  garnstudio vond ik een prachtig patroon van deze sjaal. En toevalligerwijs had ik niet lang daarvoor een heleboel bollen Fabel gekocht. Die was in de aanbieding, en dan heb ik zoiets van: ach, het eet geen brood en als we ingesneeuwd raken heb ik iets te doen. Deze vierkantjes zijn eigenlijk zo klaar.

                 
Je haakt ze aan elkaar en je hebt een hele vrolijke sjaal. Het lijkt wel of alle kleuren van Fabel bij elkaar passen.


 


De bovenste foto heb ik buiten genomen, dan zie je beter hoe de kleuren zijn.

fijne dag, Marleen

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...