vrijdag 4 februari 2011

weer ietsje verder

1 fotootje maar? Ja, vandaag wel. Die heb ik woensdag genomen. De quiltzusters beginnen al in hun element te komen. Gezellig babbelend, in een nog niet-affe tuin van scraps en sterren. Ik hoop vandaag toch iets aan dit quiltje te doen.
Maar ik ben druk, druk, druk hè. Toneel. Al meer dan 30 jaar ben ik verbonden aan de plaatselijke toneelvereniging. En de uitvoering staat gepland voor komende en volgende week zaterdag. Dus in plaats van lekker thuis op de bank quilten en breien enz. zit ik 's avonds in het verenigingsgebouw. Oefenen oefenen oefenen. Ik sta niet op de planken hoor, zoveel lef heb ik niet. Ik zit veilig in het souffleusehok. Maar de uitvoering  komt eraan! We gaan knallen.
Vandaag dus een rustig dagje thuis. Hoop ik. Opruimen, stofzuigen, boodschapjes en de quiltzusters.
Wordt vervolgd.

fijne dag, Marleen

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...