zaterdag 26 februari 2011

nog 1 keer.......

.......stitching for christmas. Ik zou dat toch pas met kerst doen? Ja, dat is zo. Maar Wilma, die van de groene 3d, had nog groene sterrenstof en daarvan mocht ik gebruiken wat ik nodig had. En nu is 'ie af. Ik heb de maat van de nieuwe tafel genomen, en daarop de maat van de loper aangepast.

                        
Met een mooie punt aan de kopse kanten. Daar wil ik dan eigenlijk nog een dingetje aan hangen, een belletje o.i.d. Maar dat zien we in de kersttijd wel weer. Zo, nu gaat de loper van tafel en netjes in de kast tot de kerst. Heerlijk dat er weer iets af is en helemaal naar m'n zin.

                                                   
 Dit was weer echt iets voor mij om te maken. Van alles wat, dat verveelt niet.

fijne dag, Marleen

1 opmerking:

  1. Mooi, hoor! En wat leuk dat je er zo'n eigen draai aan hebt gegeven. Een belletje is wel erg leuk, denk ik. Nu alleen niet vergeten met kerst te gaan gebruiken! (Enne: goed dat je je aangesproken voelde: je hebt de award ook zeker verdiend!)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...