vrijdag 25 februari 2011

1 sok af

                   

Gisterenavond lekker bij de tv zitten breien. Ik was al bijna bij de teen en Carolien was thuis dus die kon mooi even passen. Kon ik meteen zien of ik al aan de teen kon beginnen.
                  
                        
Ik heb de andere sok opgezet en nu gaan we vrolijk verder. De winter is wel bijna afgelopen maar een paar warme sokken is nooit weg.



Het patroon van het been heb ik laten doorlopen op de bovenvoet. Dat vond ik wel leuk staan.

De volgende paar sokken brei ik weer toe up. Dan weet je tenminste hoelang je het been kan maken. Nu is het altijd gokken. Ik heb maar 2 bolletjes dus een kniekous zat er al niet in. Als je aan de teen begint, doe je eerst de voet en alles aan garen dat over is kan dan in het been verwerkt worden. Veel handiger. Maar ik was het patroon kwijt. Maar weer even zoeken op internet.

fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...