dinsdag 25 januari 2011

weer een stukje verder


de quiltzuster zijn op de ondergrond geplakt, en nu ben ik bezig met festoneren.
  Het leukst is om de stoffen bij elkaar te zoeken. Soms heb je iets in je hoofd en dan uiteindelijk wordt het toch iets heel anders. Dat was nu ook zo. De rand, die in de paperpiecing methode wordt gemaakt, zijn echt van de allerkleinste stukjes uit mijn restjespot.
 Dan denk je dat je lekker opruimt, maar er komt natuurlijk gewoon weer nieuw bij, van bv. de quiltzusters. Achja...... geeft niets. Zo ben ik lekker bezig. Eerst wil ik dit toch wel afhebben voor ik weer met iets anders verder ga.  

Fijne dag, Marleen                                                                                                                           



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...