maandag 24 januari 2011

landleven

'tWordt toch niet saai hè? Nu ik dit blog ben begonnen, realiseer ik me wat ik allemaal gemaakt heb en waar ik mee bezig ben. En het valt mij op dat er heel veel quilts het thema landleven hebben en alles wat daar mee te maken heeft.

 Deze quilt heet landleven. Dit patroon heb ik eens gekocht bij  de quilt en baby studio. Een heel boekwerk en alles in de paper piecing methode. Het patchworken deed ik toen nog maar pas, maar ik was helemaal weg van deze quilt. Dus aangeschaft. Paper piecing...wauw, das was moeilijk. Ik heb echt ieder blok gemaakt met de beschrijving ernaast. Ik snapte er niets van en deed maar gewoon wat er stond. Het lukte goed, danzij die goede beschrijving. Nu draai ik mijn hand er niet meer voor om. Ik ben nu met de quiltzusters bezig, pffffff......... fluitje van een cent. Het enige wat ik af moet leren is dat ik te tutterig ben met kleine stukjes en dat ik dan een nieuwe moet knippen omdat het toch niet past. Maarja, zo hebben we allemaal onze eigen aardigheden toch?

fijne avond, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...