zondag 23 januari 2011

tuinvogeltelling

                            
Al een aantal jaren doen we, doe ik, mee aan de tuinvogeltelling. Kennen jullie dat? Het wordt georganiseerd door de vogelbescherming. Je download een telformulier en dan ga je in het aangegeven weekend, dit weekend dus, bij het raam zitten en tellen. Een half uurtje maar.
Ik heb mijn half uurtje weleens opnieuw gedaan, omdat de vogels net hun middagdutje deden en ik voor jandoedel voor het raam zat te wachten.

 En nu dacht ik  een foto te maken van die hele kolonie spreeuwen die met z'n 20tigen probeerden in het vogelhuisje te gaan zitten. Ze zaten er echt, maarja, dan doe je de deur open, heeeeel zachtjes, maar dan zijn ze toch weg. Nou dan maar een foto van een leeg huisje. Voer ligt er in ieder geval wel in.
                               

fijne zondag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...