woensdag 26 januari 2011

weemoed

Soms vind je dingen die je niet verwacht. Ik dacht altijd dat mijn mams alle foto's  keurig in albums plakte. Nu rijst  het vermoeden dat ik een hele stapel oude foto's van een ander familielid heb gevonden. Bij een van de oma's vandaan ofzo. En toen kwam ik een mapje tegen van, voornamelijk, mijn broertje en mij, zelfs een enkele keer met onze vader erop. Dat is bijzonder, want die is op 43jarige leeftijd overleden. Zoveel foto's hebben we niet van hem. En mijn broertje( 4 jaar jonger dan ik) is in november overleden, 46 jaar oud. Ik ga niet verdrietig doen hoor. 't Is verdrietig genoeg zonder dat hier ten toon te spreiden. Maar dan is het juist zo leuk, als je bij je mams aan het ruimen bent( dat vertelde ik al eerder) en je komt zulke hele oude foto's tegen. Je krijgt een brok in je keel,  maar tegelijkertijd maakt het je blij. Er waren nog veel meer van die oude foto's. Ik denk dat ik zelf maar een mooi album maak met al die foto's erin. Ik heb nog nooit gescrapt, zo noem je dat toch, maar voor zoiets is het misschien wel leuk om eens uit te proberen. 

fijne dag, Marleen

1 opmerking:

  1. hallo marleen, ja ik kan heel goed met je meevoelen, ik ben ook bezig eindelijk alle fotos eens te ordenen, anders gaan ze misschien helemaal verloren wanneer ik er niet meer ben, en ja ik had ook een broertje,hij stierf al bijna 60 jaar geleden ik was nog maar 4 dus weet er heel weinig van, toch doet het me veel. mijn zus heeft een spierdystrofie, ik had al 2 x kanker en mijn broertje stierf zo jong ook al aan kanker, dat gaat je niet in de koude kleren zitten, maar ik wil het toch ook vasthouden voor mijn kleinkinderen, niet te lang ermee bezig zijn dan snel weer aan wat vrolijkers denken! je blog ontwikkelt zich geweldig kompliment hoor en wat ben je kreatief!! liefs trijnie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...