donderdag 27 januari 2011

poppetjes

 
 Ik vind wel heel veel  leuk om te doen. De Tilda boeken zijn natuurlijk enig. En in andere stofjes zien de patroontjes er net zo leuk uit. Deze strand Tilda heeft een strandpakje van een Laura Ashley stofje, zo'n ouderwetse die ik ook voor m'n Dear Jane gebruik. Onze slaapkamer is een beetje in strand/ zomersferen, dus met een pot schelpen van het Texelse strand en wat meer frutseltjes wordt het toch een leuk hoekje.

Dat andere popje is een heel ander verhaal. Die stronk kreeg ik van iemand. Er zat nog zo'n mooie zwam op. Toen heb ik dit poppetje erop gevilt met de viltnaald. Dan kun je allerlei vormen vilten. Stond toch zo leuk in de vensterbank. Stond. Onze kat, Timmie, is gek op schapenwol. Ik spin ook en boven op zolder ligt er altijd wel een vacht. Heerlijk vind ze het om er in te kroelen. Dan vind ik weleens dotjes op de trap. Nou.......... dat deed ze ook met dit poppetje toen ik even niet keek. Ik heb het weer in elkaar gefrutseld. Maar dat hield niet lang. Ze had hem gevonden en vond hem heerlijk. Het poppetje is ter ziele. De stronk staat inmiddels buiten en de zwam is er pas afgevallen. Ach, dan heb ik weer plek voor iets anders. Eeeeeeeeeh, wat zal ik eens gaan maken?


fijne avond, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...