vrijdag 14 januari 2011

a tisket a tasket

                                 
Deze mandjesquilt was een gratis BOM op de website van Bunny Hill. Braaf iedere maand gedownload. Ik had via marktplaats allerlei frisse pip stofjes gescoord en vond die wel passen.



Met deze kleuren heb ik nog nooit gewerkt. Meestal zijn het landelijke stofjes. Maar ik moet zeggen dat het leuk werken is, want het vrolijkt wel op met al die regen buiten(mij hoor je niet klagen, want die sneeuw was ik al lang zat). Het zijn aplicaties. Met vlisofix opstrijken en dan vastborduren. De oogjes en knoopjes en dat soort dingen doe ik pas als ik alles af heb. Dan heb ik overzicht.

                                 
Nu had ik ook in Deventer bij de quilttentoonstelling malletjes gekocht van de dresdenplate. Leek me ook zo leuk. Nu had ik bedacht om die 2 te combineren. Ik weet niet of dat wat wordt, misschien wordt het wel veel te groot. Maar dat zien we dan wel weer. Maken we er gewoon wat anders van.

fijne avond, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...