zaterdag 15 januari 2011

dear jane en schaatsen

Wat heeft dear jane nou met schaatsen te maken zul je je afvragen. Wel... helemaal niets. Maar vorig weekend waren er europese kampioenschappen schaatsen op tv. Ik vind het heerlijk om naar te kijken. Kopje thee, op de bank hangen en liefst de lange afstanden. Ik snap niet dat mensen die niet spannend kunnen vinden. Schaatsen in Thialf is natuurlijk nog leuker want de sfeer is daar super gezellig. Maar goed Italie is ook leuk.

En dan zit je toch op de bank, dan kan je er net zo goed een werkje bij pakken, want niet iedere rit is tenslotte even belangrijk. En zo komt het dat dear jane uit het doosje gehaald is en er heel wat
blokjes zijn bijgekomen, Kijk maar.
 

Mijn rij H is nu af. Er is een update onder de blogger, ik geloof de 5de, de volgende keer zal ik
proberen mijn update ook op de 5de te laten zien.

     


fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...