woensdag 5 januari 2011

laatste keer stitching for Christmas

Druk ben ik ermee geweest. Ik wilde het zover afhebben dat het de volgende kerstperiode op tafel kan liggen. En zoals jullie zien is de top af. Eerst nog even dubben of ik rood of groen met sterretjes zou doen,

                                              
maar ik viel, en val, op rood. Dus lekker alles in elkaar gezet. Alleen is het nu precies even lang als de tafel. Er moet dus nog een stukje aan voor het overhangen. Groen met sterretjes of zo. Maar daar had ik nu net niet genoeg van. Dus heb ik de hele handel nu opgevouwen en zodra er weer stoffenmarkt is, ga ik kijken of ik iets leuks erbij kan vinden. Ik ben tevreden. Als het volgend kerstseizoen op tafel ligt zal ik nog een foto laten zien van het totaal.
                           
fijne dag, Marleen

2 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig!! Groen met sterretjes is ook wel erg leuk erbij...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje, dat is zeker. maar ik wil daar de punten over de tafel van maken en nu heb ik tekort. Ik ga gewoon weer op de markt kijken of ik bij kan kopen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...