maandag 3 januari 2011

kalender

                         
De Kalender. Ik was 2 dagen te laat met omdraaien
Deze kalender hangt hier nog even op een deur, maar inmiddels hangt hij waar hij hoort. En dat is bij ons op het toilet. De patroontjes waren ooit een BOM op internet en ik heb ze allemaal gespaard en later gemaakt. Ik had meteen al bedacht dat ik er een kalender van wilde maken. Maar toen het geval eenmaal in elkaar zat, bleek dat hij niet op het muurtje paste dat ik had uitgezocht. Goede raad was duur, wat nu. Weer helemaal uit elkaar? Ja! En dus gelijk de boel weer uitelkaar gehaald ( want anders heb je er geen zin meer in)en alle blokken verkleind. Dat ging gelukkig zonder de patronen te verprutsen. Weer in elkaar. Nu nog een kalender eraan hangen.........eeeemmmm, jaha, maar hoe?
En toen liepen we op de quilttentoonstelling in Rijswijk. Daar had iemand iets leuks bedacht. Neem 2 lapjes, sandwichen, papiertje erop, klaar. Op dat papiertje moest natuurlijk een verjaarskalender komen met aan de ene kant januari t/m/ juni en op de andere kant juli t/m/december. Dan komt het goed uit dat je kinderen hebt die handig zijn op de computer. Zo klaar! Gaatje erin, knoopjes door en door. Klaar. Leuk hè?
                        
                                         

fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...