donderdag 6 januari 2011

hexagonnetjes

                                

Ook ik ben eens begonnen aan hexagonnetjes. Van alle overstofjes van al gemaakte quilts  heb ik de hexjes in elkaar gezet. Leuk werkje vooral  als je met een groepje zit, of op vakantie. Op een bepaald, of onbepaald, moment de boel aan elkaar gezet, soort bij soort.
En toen.... eh ja, opgerold is het hele spul boven op de kast beland. De kat vond het een heerlijk slaapplekje. Wordt het ook niet beter van. En ineens kwam daar een prachtig kippenpatroon van haar. Zo leuk! Meteen besteld en aan de gang. Het patroon kon er precies uit alleen voor de vleugels en de onderkant had ik niet genoeg. Niet getreurd, er ligt altijd weer een lapje te wachten op gebruik.
En zo kwamen  "de dames hen" bij ons wonen.  Laat het voorjaar maar komen, wij hebben de voorbode al.
 't Is net of ze de zonnebrilltjes al op hebben.

fijne avond, Marleen

1 opmerking:

  1. hoi marleen. wat zijn dat mooie kippen zeg, ik wil al eeuwig hexa´s maken met kartonnetjes maar een hele deken nou nee. bij haar vind ik jammergenoeg alleen mezelf, dat is zeker niet de bedoeling, kun je nog even doorgeven van wie het patroon is?? je maakt wel prachtige dingen, ik ben helemaal enthousiast. tot gauw trijnie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...