dinsdag 11 januari 2011

kippetjes en een schapenquiltje

                          
                              
Het lijkt erop dat ik kippen leuk vind. Met hun lijfje zijn ze op allerlei manieren ook leuk na te maken natuurlijk. Afgelopen jaar het ik er nogal wat gemaakt, daar kom ik nu achter. Allereerst de drie kippetjes, naar een patroontje van Bep. Heel leuk om te maken. Ze zitten bij ons op een bidstoeltje, past precies. Als je goed kijkt zie je in het bidstoeltje nog een gebedenboekje van Toon Hermans. Vond ik er zo mooi bij passen.

                             
                                                   
Deze kipjes komen van internet. Had ik ergens vandaan geplukt. In september 2009 waren we in Frederiksoord op een quilttentoonstelling, was heel gezellig daar,  en toen heb ik het gaasstofje gekocht. Dus vorig voorjaar hing het quiltje aan de muur.
                        


           

En dan deze schaapjes. Ook een patroontje van Bep. Dit hangt in het voorjaar aan de voordeur. Een leuk welkom voor iedereen die aankomt, of de postbode. Weer wat anders om naar te kijken.
 Ik heb natuurlijk ook al de dames hen die ik pas heb laten zien.
Nu kreeg ik deze week de patronenpost van wendy vosters. En daar staat weer zo'n leuk kippen patroontje in. Ik ga maar weer eens op zoek in mijn laden naar stofjes. Want die komt zeker in het nieuwe voorjaar weer aan de muur.

fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...