zondag 30 januari 2011

achterkant

             
Een Dear Jane update. Ik had natuurlijk de hele rij H af. Dus meteen heb ik achterkantjes gesneden en tussen vullingen.

                                    
                   

Die 3 speld ik dan op elkaar met veiligheidspelden. Sandwichen met een draadje is wat lastig in met deze afmetingen. Maar dit werkt prima.
                  
                   
 De achterkant heeft ook een motief, althans, iedere rand heeft zijn eigen kleur. Als ik deze rand af heb zal ik eens een foto maken hoe dat er dan uitziet.
                 
                   
Ik heb meteen ook weer een hele nieuwe stapel patroontjes getekend en geknipt, zodat allebei de doosjes weer vol zitten en ik kan kiezen wat ik wil gaan doen. Dat houd het gezellig.

fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...