donderdag 23 december 2010

stitching for christmas

                              

Een leuk project, dat was gestart door 9 quiltbloggers. Ik heb alle patroontje braaf gedownload, en was keurig iedere week met een andere bezig.
 En ineens kwam de klad erin, door heel vervelende omstandigheden. Maar inmiddels ben ik weer volop bezig. Ik doe altijd van alles door elkaar. Beetje stitchen, beetje patchen, beetje aan elkaar zetten. Dat houd het leuk vind ik altijd. Nu schiet ik al aardig op maar voor deze kerst komt het niet meer af. En... ik maak er geen wallhanging van maar een tafelloper. We krijgen een nieuwe tafel, een behoorlijk grote. En toen dacht ik maar een mooie grote loper te maken. Dus kan ik me niet helemaal aan het bedachte patroon houden.
Dat is niet erg. Ik vind het leuk om er zelf iets van te maken.
Dus wordt het patroon aangepast en hebben we volgend jaar iets nieuws op tafel. Ik laat het weer zien als hij af is.

fijne dag, Marleen

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...