dinsdag 21 december 2010

de zee...



vinden we heerlijk als we op vakantie gaan. Vooral de Waddeneilanden zijn favoriet. Onze kinderen gaan al niet meer mee op vakantie, hoewel onze zoon graag een nachtje over  komt als we er zijn. Onze dochter is niet gek op zand en zeewater. Het patroon van deze quilt kwam ik een keer tegen op internet als bom.
                                                  
dit quiltje heb ik nagemaakt van een foto die we hebben genomen op het strand van Den Hoorn op Texel. Met het programma voor de computer van Arnoud Cosman is dat aardig gelukt. Wat echte, hele kleine schelpjes gezocht op het strand, gaatje erin geboord en erop genaaid.
 Het quiltje bovenaan de blog is van Wendy Vosters. Zo leuk om te maken. Zo van lieverlee praat ik jullie een beetje bij over wat ik zoal heb gemaakt. Ik ben met vanalles bezig, dat hoort zo bij quilters lijkt het. Af en toe iets af, maar verder ligt er van allerlei. Dat ga ik nu maar weer even doen, iets afmaken,  voor kerst.

fijne avond, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...