maandag 20 december 2010

de grootste quilt...



die ik tot nu toe gemaakt heb is een hollandse quilt met een patroon van Kaffe Fassett. Die was leuk om te maken. Bij iedere ronde was íe af, kon je gewoon stoppen. Maar dat deed ik niet. Mijn eer te na om niet voor het maximum te gaan. De stoffen voor deze quilt heb ik langzaamaan verzameld. Op beurzen, in winkeltjes, op marktplaats. Liefst ook zoveel mogelijk oud hollands, of oud hollandse tafreeltjes. Zwaar is het hele ding wel. Voor het midden gebruikte ik een hollandse zakdoek met Nederland erop. De provincieen eromheen. Het bed hebben we inmiddels niet meer, maar die quilt blijft nog wel een poosje, veel te leuk.

fijne avond, Marleen

1 opmerking:

  1. Hoi Marleen,

    wat leuk dat je deze quilt in hollandse stofjes hebt gemaakt, geeft gelijk een heel ander uiterlijk, prachtig!

    Ik ben ook Kaffe Fassett fan, nu iets minder dan eerst, heb moda ontdekt, maar heb zeker al heel wat quilts gemaakt uit zijn boeken.

    Wat leuk dat je een blog bent begonnen, knap hoor, je staat in mijn favorieten. Ik heb zelf geen blog, geen tijd voor helaas met twee kleine kinderen, kom al bijna niet toe aan quilten ...

    groetjes Gerdien

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...