vrijdag 24 december 2010

hoe oude dingen een nieuw leven krijgen

                           

Ooit kreeg ik van mijn moeder zo'n borduurpakket voor een schellekoord. Nu gaat dat stitchen me wel goed af Dat vind ik ook leuk.En borduren kan ik ook, maar het is niet iets wat ik echt leuk vind. Dus, braaf begonnen, de tafreeltjes waren en zijn echt mooi. Nederland op z'n mooist, zal ik maar zeggen. Na 8 stukjes af te hebben verdween het in de kast. Voor jaren en jaren. En werd weer in een andere gedaan. Verplaatst naar een doosje. In een la. Tot ik zo'n 2 jaar geleden de fusions van, ik meen Kaufmann, verzamelde. Een heel pakket lag in de kast en groeide gestaag door. Wat ga je er mee doen? Geen idee. Tot ik weer de kast op ging ruimen en ergens onder uit de la het schellekoord tevoorschijn kwam. FLITS... daar was een idee. Netjes de borduurseltjes afgemaakt en op de logcabbin manier repen gesneden en er een quiltje van gemaakt, zoveel mogelijk op kleur. Dit werd het. Ik vind het een lieverdje. De kleuren passen precies bij de landschapjes. Hoe oude dingen een nieuw leven krijgen.



                  


fijne dag en natuurlijk fijne kerstdagen, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...